.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طی روزهای اخیر اخبار شرکتی تحت عنوان «کوروش کمپانی» منتشر شده؛ شرکتی که با روش پانزی و وعده سرمایه گذاری با نرخ بازدهی بالا و ریسک پایین، اقدام به کلاهبرداری کرده است. مساله قابل توجه در رابطه با این موضوع، تبلیغات گسترده افراد و سلبریتی‌های شناخته شده برای کمپانی مذکور و حتی انتشار بیلبوردهای تبلیغاتی آن در سطح شهر بوده است. کدام سلبریتی‌ها برای کوروش کمپانی تبلیغ کردند؟ + تصاویر
طی روزهای اخیر اخبار شرکتی تحت عنوان «کوروش کمپانی» منتشر شده؛ شرکتی که با روش پانزی و وعده سرمایه گذاری با نرخ بازدهی بالا و ریسک پایین، اقدام به کلاهبرداری کرده است. مساله قابل توجه در رابطه با این موضوع، تبلیغات گسترده افراد و سلبریتی‌های شناخته شده برای کمپانی مذکور و حتی انتشار بیلبوردهای تبلیغاتی آن در سطح شهر بوده است.(ادامه)
طلاق بعد از ۱۲ سال نیوشا ضیغمی روز جمعه ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ با انتشار چمد بیت از شعر فروغ فرخ‌زادخبر از تنهایی خود داد. نیوشا ضیغمی خبر جدایی از همسرش را تایید کرد! + عکس
طلاق بعد از ۱۲ سال نیوشا ضیغمی روز جمعه ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ با انتشار چمد بیت از شعر فروغ فرخ‌زادخبر از تنهایی خود داد.(ادامه)
نیوشا ضیغمی چادری شد + عکس
عکسی از نیوشا ضیغمی با چادر در حرم امام رضا (ع) (ادامه)
واکنش نیوشا ضیغمی به درگذشت بهرام شفیع+ عکس
نیوشا ضیغمی درگذشت بهرام شفیع مجری و گزارشگر قدیمی تلویزیون را تسلیت گفت. شفیع مجری محبوب برنامه «ورزش و مردم» سه‌شنبه ۱۷ مهر در اثر حمله قلبی از دنیا رفت. نیوشا ضیغمی در اینستاگرام نوشت: «چقدر زود و ناباورانه. تمام کسانیکه خاطرات خوب یک عمرمون رو ساختن یکی پس از دیگری دارن مثل برگ های پاییز میریزن. راستی که چه پاییز غم انگیزی. روحت شاد و یادت گرامی»(ادامه)
پوشش متفاوت بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی روی یک پوستر/ عکس
اولین پوستر فیلم سینمایی «هشتگ» به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر در آستانه اکران رونمایی شد، عکس هایی از بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی با پوششی متفاوت روی این پوستر به چشم می خورد. (ادامه)

نیوشا ضیغمی با چهره‌ای متفاوت در فیلم سینمایی «هشتگ» در نقش یک پیرمرد حضور دارد. نیوشا ضیغمی مرد شد! + عکس
نیوشا ضیغمی با چهره‌ای متفاوت در فیلم سینمایی «هشتگ» در نقش یک پیرمرد حضور دارد. (ادامه)
همسران میلیاردر بازیگران زن ایرانی را بشناسید
بازیگران از اقشار مورد توجه مردم هستند. زندگی این قشر همیشه زیر ذره بین بوده است به ویژه اینکه اگر حاشیه جنجالی هم داشته باشد. در این مطلب با شوهران میلیاردر بازیگران زن ایرانی آشنا شوید.(ادامه)
مهریه بازیگران زن ایرانی چقدر است؟
شمال نیوز : حرف از مهریه سلبریتی‌ها که می‌شود احتمالا همه در ذهنشان مهریه میلیاردی تجسم می‌کنند. خب بالاخره بازیگر معروف است، این مهریه خفن نداشته باشه، کی داشته باشه؟ اما شاید واقعیت، طوری که مردم تصور می‌کنند نباشد. (ادامه)
بادیگارد زن نیوشا ضیغمی/عکس
(ادامه)
عکس: نیوشا ضیغمی در خانه علی معلم
جمعی ازهنرمندان در منزل مرحوم علی معلم حاضر و با آذر معماریان ابراز همدردی کردند.(ادامه)
نيوشا ضيغمي عزادار شد
نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون با گذاشتن پست زیر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از درگذشت پدر خود خبر داد. برترین ها: نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون با گذاشتن پست زیر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از درگذشت پدر خود خبر داد. (ادامه)
شباهت عجیب نیوشا‌‌ضیغمی به همسرش! +عکس
نیوشا ضیغمی در اینستاگرامش با انتشار عکسی...(ادامه)
سحر قریشی: احمدی نژاد اینقدر اس ام اس فرستاد، بلاکش کردم!
"قریشی می گوید رحیم مشایی خیلی دنبال دیدار من و احمدی نژاد بود. حتی موبایل منو داده بود به احمدی نژاد. شاید باورتون نشه، ولی اینقدر احمدی نژاد بهم اس ام اس زد که شماره شو بلاک کردم..." (ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
نیوشاضیغمی والیبالیست می شود!/عکس
نیوشا ضیغمی در کار سینمایی جدیدش به نام "آدم باش" والیبال بازی می کند. او از جمله بانوان بازیگر است که علاقه زیادی به ورزش کردن در رشته های شنا، بدنسازی و مخصوصا یوگا دارد.(ادامه)
مانتوی 6میلیون تومانی خانم بازیگر/عکس
مانتوی 6 میلیون تومانی نیوشا ضیغمی در رونمایی از برند new hijab سوییس در آجودانيه (ادامه)
نظر آزاده نامداری درباره ممنوع الکاری «ضیا»
آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما، با توجه به ممنوع التصویری علی ضیا در تلویزیون با اشاره به این‌که او باید از تیمش محترمانه‌تر طرفداری می‌کرد، معتقد است عذرخواهی او درباره این ماجرا کافی بوده و می‌توانست ماجرا به این جا کشیده نشود.(ادامه)
ماجرای بازداشت موقت «شیلاد خداداد»
شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه دید در شب که از تارنمای آپارات پخش می شود مهمان رضا رشید پور بود و به سوالات جنجالی این مجری پاسخ داد. (ادامه)
عکس/نیوشا ضیغمی و همسرش درحرم امام رضا
نیوشا ضیغمی بازیگر سنما و تلویزیون با انتشار عکسی همراه همسرش در صحن حرم مطهر امام رضا (ع) عید میلاد را تبریک گفت. (ادامه)
نیوشا ضیغمی 12 سال پیش (عکس)
نیوشا ضیغمی عکس و متن زیر را منتشر کرده است که مربوط به اولین حضور نیوشا ضیغمیدر مقابل دوربین می باشد. *** سکانسی از سریال در چشم باد به روایت شاعرانه ونگاه دوربین استاد جوزانی عزیزم پی نوشت: اولین حضور من مقابل دوربین.(ادامه)
پوشش بازیگران زن ومرد درجشن حافظ/عکس
پانزدهمین مراسم جشن حافظ شب گذشته به حضور پر رنگ بازیگران سینما و تلویزیون در تالار وزارت کشور برگزار شد . (ادامه)
نیوشا ضیغمی و پدرش/ عکس
(ادامه)
نیوشا ضیغمی و همسرش درکنار امین حیایی/عکس
نیوشا ضیغمی و همسرش در کنار امین حیایی در پشت صحنه فیلم آدم باش(ادامه)
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی/تصاویر
گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ...در مطلب زیر مشاهده می کنید.(ادامه)
واکنش هنرمندان به درگذشت پاشایی
(ادامه)
واکنش هنرمندان به درگذشت پاشایی
نیوشا ضیغمی:تو رفتی ولی یاد تو ماندنیست ... آرامشت مبارک مرتضی عزیز.(ادامه)
بازیگران مشهور با همسرانشان/عکس
(ادامه)
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی/تصاویر
گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در مطلب زیر مشاهده می کنید.(ادامه)
چهره های عضوشبکه های اجتماعی داخلی
در شبکه اجتماعی کلوب، عضویت رسمی هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون مانند الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی و نفیسه روشن اعلام شده است؛ برخی باشگاههای فوتبال، سازمان شهرداری، شبکه خبر و برخی برندهای تجاری معروف نیز به این شبکه اجتماعی داخلی پیوستند. در همین حال سامی پوسف نیز به عضویت شبکه ویدئویی و اجتماعی آپارات درآمده است.(ادامه)
نیوشا ضیغمی و خواهرش+عکس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.